Nekane Lasarte

Nekane Lasarte Makuleguik Donostian hasi zituen kantu ikasgaiak Maria Teresa Hernandez irakaslearekin. Bakarlari gisa egon zen Stella Maris eta Donostiako gambara abesbatzan, bietan Maria Angeles Usozen gidaritzapean. Baita Etorki taldearekin ere Philipe Oihamburu gidari zela sarritan Europako leku desberdinetan abesbatza desberdinetan parte hartuz.

Parisen bizitzen jartzen delarik, bere musika ikasketak jarraitu zituen Italiar Ingeles irakasle Nina Bailey – Saunders, Condesa de Alberti Poia de Rovereto eta honen alaba Elena Polonska arpa kontzertista famatuarekin, beraiekin Erdi Mendeko, Errenazimenduko, eta Barroko aldiko musikak landu zituen bereziki.

Parisen bizi izan zen urteen bitartean, musika talde anitzetan parte hartu zuenala nola aintzineko musikagailuekin, Roger Cotteren taldean, Sophie Laurence antzerki kompainian, Serge Ligier art dramatique taldean, Nadia Sauvage dantzariaren ” Grand Siècle” kompanian eta abar.
Aipamen berezia merezi dute Nekane Lasarteren kantaldiak Elena Polonskaren ” Camerata de Paris” ekin. Erdi Mendeko Errenazimenduko, Barroko eta Sefardienkantak interpretatu zituen bereziki, Monteverdiren duo zailenak ahaztu barik.

1967an itzuli zen Donostiara eta ordutik honera ezin konta zenbat kontzertutan parte hartu duen, baita jaialdi ospetsuenetan ere: Musika Amabostaldian, Musikaste, Abao etab.
Gaur egunean musikaren eta kantueren irakaskuntzan murgilduta dago gogo haundiz.

___________________

Nekane Lasarte Makulegui cursó sus primeros estudios de canto en San Sebastián con Maria Teresa Hernández.

Cantó como solista en el Coro Stella Maris y Coral de Cámara de San Sebastián, ambos dirigidos por Maria Angeles Usoz y, asimismo, en el conjunto Etorki dirigido por Philippe Ohianburu con quienes participó en numerosas giras por Europa.

Afincada en París, continuó sus estudios con la profesora Italo inglesa Nina Bailey – Saunders, condesa de Alberti Poia de Rovereto y con su hija la notabilísima concertista de arpa Elena Polonska, especializándose en la música de la Edad Media, Renacimiento y Barroco.

Durante sus años de estancia en París ha pertenecido a agrupaciones tales como el Grupo de Instrumentos Antiguos Roger Cotté, Compagnie Thèatrale de Sophie Laurence, Ciè. D´art Dramatique de Serge Ligier, Ciè. du Grand Siècle, de la bailarina Nadia Sauvage, alternando estas giras y conciertos con interpretaciones con la Camerata de París, de Elena Polonska, en la que interpretó especialmente obras de la Edad Media, Sefardíes, Renacimiento y Barroco, así como dúos de virtuosismo de Monteverdi.

De regreso a San Sebastián, en el año 1967, ha participado desde entonces en numerosos conciertos y festivales más renombrados: Quincena Musical, Musikaste, Abao, etc. con los mejores directores y orquestas del momento hasta que decidió retirarse y dedicarse a la enseñanza. 

___________________

Mme. Lasarte Makulegui fait ses premières études de chant à Saint Sébastien avec María Teresa Hernández et au mème temps chante comme soliste dans les choeurs “Stella Maris” et “Coral de Cámara de San Sebastián”, sous la direction de Mme. Angeles Usoz, et chante aussi au ensemble “Etorki” de Baiona, Avec les quels elle a fait de nombreuses tournées par l´Europe.

Afinquée à Paris, continue ses études de chant avec Mme. Nina Bailey-Saunders, Comtesse de Alberti Poia de Roveretto et avec sa fille, la remarquable arpiste Elena Polonska, avec principal atention a la musique du Moyen Age, de la Renaissance et du Baroque dont s´est specialisée.

Pendant ces années á Paris elle a appartenu a des formations comme l´Ensembled´Instruments Anciennes, de Roger Cotté, Compagnie Théatrale de Sophie Laurence, Ciè. D´art Dramatique de Serge Ligier, Ciè. du Grand Siècle, de la danseuse Nadia Sauvage, et a chanté aussi avec la Camerata de Paris, de Elena Polonska, dont a interpreté specialement des oeuvres du Moyen Age, Sephardies, de la Renaissanceet du Baroque, aussi que duos de virtuosisme de Monteverdi.

Depuis son retour a Saint Sébastien, elle a fait des nombreuses concerts avec les meilleures orchestres et avec les plus nommés maìtres directeurs jusqu´a sa décision de se dédier seulement á ses éléves de chant et de chant choral. 

Mostrando todos los resultados 2